onsdag 8 juli 2009

Trisst

Börsen gick upp idag men föll tillbaka vid USAs öppning. Jag köpte bull igår för 34,00 och låg länge mycket på plus sidan idag. Jag behåller nu mina bull ett tag till, trots att jag tror att det fortsätter ner lite till innan det vänder.

Läste på e24 att Norge lägger över 50 miljader om året på att betala människor som är oarbetsföra. Och då ska man tänka på att Norge är världens bästa land att bo i men har den sjukaste befolkningen.
När jag gjorde min snowboard debut i Sälen så stukade jag min handled så illa att jag fick gipsskena. Jag sa till min läkare i norge att jag kunde jobba ändå men kanske på kontoret istället. Det tyckte han var en dålig idé och undrade hur länge jag ville vara hemma. Sen sa han att jag skulle komma tillbaka efter den tiden och se ifall jag ville ha mer tid hemma.

En annan nyhet är att jag bokat in mig på körskola!!! -Va 25år utan körkort?
Yes så är det. Jag har alltid jobbat för mycket, flyttat hemifrån för tidigt och aldrig haft riktigt råd. Men nu så ska det bli av i Augusti. Detta påverkar då mina aktieköp negativt för att kommande lön kommer gå till körkort.

1 kommentar:

Murat Acar sa...

Behöver du ekonomisk hjälp? Ansök om alla typer av lån omedelbart
Och ta dina pengar snabbt!

Maila oss: muratacarfinancialservice@gmail.com

$ 5.000 dollar till $ 5.000.000.00 * Mängden av avtalet lån
* Räntesatsen är 2%
* Återbetalningsval mellan 1 och 20 år.
* Välj mellan månatlig och årlig betalningsplan.
* Villkor för kredit flexibilitet.
Maila oss idag för ekonomiskt stöd: muratacarfinancialservice@gmail.com

vänliga hälsningar
Förvaltning