tisdag 6 januari 2009

Krig

Oslo börs öppnade ner idag men vände snabbt upp och höll en stadig uppgång fram till kl 16.00. Jag har åter plasserat i xact derivat bull (31,10) men jag gick misste om 400kr genom att byta och behålla bear över natten.
Oljepriset fortsatte att påverkade Oslo börsen positivt. Verkar som man ska kolla på analyser om hur det ska gå i kriget i Gaza mer än vad man ska se på analyser om oljepriset.
Här är en länk till Debka.com dom analysrar kriget och förutspådde bl.a attacken mot world trade center.
Idag kännde jag för att få ett utbrott som Tourette´s Guy när jag insåg mitt misstag. Jag vet att det är fel att skratta åt handikappade men det är såå kul. Jag tror jag har en förkärlek till handikappade som svär mycke, det var nog därför jag gillade Tobbe i "en annan del av köping"

Inga kommentarer: