fredag 1 maj 2009

Danmark

Det har varit en tråkig vecka. Inga trades som har varit värda att rapportera. Bara 200 kr hit och 200 kr dit som ätits upp av courtage.
Ligger off-market och kommer placera i Bear på måndag. Sen nästa insättning så blir det svenska bear eller bull för svenska kronan är så låg.
Jag kommer även börja placera i riktiga aktier från juni. Har lite tankar om ca 10 st som kommer att granskas nogrannare

Nu drar jag till Danmark över helgen och ser hur krisen påverkar dom och så ska jag besöka Carlsberg och titta lite. Nämligen en av de aktier som kommer hamna i min nya sommarportfölj.

Just det. Privata affärer har kommit. Gillar den nya layouten. Dom tipsar om ett budget program där som heter iCash som finns att köpa. Jag trotsar iPred och fixade det på annat sätt (genom en sida som är i domstolen). Detta ska testas.

Inga kommentarer: